Mindmatters pedagogiska modell
Vi på Mindmatter arbetar med att utveckla samarbetet hos människor så att vi tillsammans kan lösa problem och skapa nya möjligheter för oss alla.
Tänka själv, tänka tillsammans.
Lära själv, lära tillsammans.
Planera själv, planera tillsammans.
Prestera själv, prestera tillsammans.
Vår pedagogiska modell för förändring i praktiken:
- Instudering av litteratur/video gör enskilt och avslutas med ett test.
- Fördjupande och konkretiserade workshop genomförs tillsammans.
- Formulering av hur den nya kunskapen kan appliceras i deltagarens egen vardag skapas skriftligen av deltagaren.
- Redovisning/feedback på delägarens plan och rollspel av genomförande.
- Examination av momentet sker i deltagarens vardag. Lärande skapas med input från deltagaren, 360°-utvärdering samt från handledare/lärare.
Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics,
a large language ocean.
01 IDEA
Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.
02 CONCEPT
Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.
03 DESIGN
Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.
04 DEVELOP
Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.
05 TEST
Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.